b=603235, fix string usage; r=bas, a=crash

This commit is contained in:
Vladimir Vukicevic 2010-10-10 20:10:16 -07:00
Родитель df87a3af1d
Коммит 520dc819e5
1 изменённых файлов: 4 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -3187,7 +3187,8 @@ WebGLContext::CompileShader(nsIWebGLShader *sobj)
ShGetInfo(compiler, SH_INFO_LOG_LENGTH, &len);
if (len) {
nsCAutoString info(len);
nsCAutoString info;
info.SetLength(len);
ShGetInfoLog(compiler, info.BeginWriting());
shader->SetTranslationFailure(info);
} else {
@ -3205,8 +3206,8 @@ WebGLContext::CompileShader(nsIWebGLShader *sobj)
int len = 0;
ShGetInfo(compiler, SH_OBJECT_CODE_LENGTH, &len);
nsCAutoString translatedSrc(len);
nsCAutoString translatedSrc;
translatedSrc.SetLength(len);
ShGetObjectCode(compiler, translatedSrc.BeginWriting());
nsPromiseFlatCString translatedSrc2(translatedSrc);