зеркало из https://github.com/mozilla/gecko-dev.git
Bug 622838: Use the right rect-rounding mode to avoid accidentally resampling resolution-scaled ThebesLayer textures. r=jrmuizel a=b
This commit is contained in:
Родитель
96b6061fdb
Коммит
5288f48439
|
@ -468,8 +468,13 @@ nsACString&
|
|||
ContainerLayer::PrintInfo(nsACString& aTo, const char* aPrefix)
|
||||
{
|
||||
Layer::PrintInfo(aTo, aPrefix);
|
||||
return mFrameMetrics.IsDefault() ?
|
||||
aTo : AppendToString(aTo, mFrameMetrics, " [metrics=", "]");
|
||||
if (!mFrameMetrics.IsDefault()) {
|
||||
AppendToString(aTo, mFrameMetrics, " [metrics=", "]");
|
||||
}
|
||||
if (UseIntermediateSurface()) {
|
||||
aTo += " [usesTmpSurf]";
|
||||
}
|
||||
return aTo;
|
||||
}
|
||||
|
||||
nsACString&
|
||||
|
|
|
@ -215,7 +215,7 @@ ThebesLayerBufferOGL::RenderTo(const nsIntPoint& aOffset,
|
|||
// the texture size and let GL do the rest.
|
||||
gfxRect sqr(quadRect.x, quadRect.y, quadRect.width, quadRect.height);
|
||||
sqr.Scale(xres, yres);
|
||||
sqr.RoundOut();
|
||||
sqr.Round();
|
||||
nsIntRect scaledQuadRect(sqr.pos.x, sqr.pos.y, sqr.size.width, sqr.size.height);
|
||||
|
||||
BindAndDrawQuadWithTextureRect(gl(), program, scaledQuadRect,
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче