Backed out changeset f72ce6c9ec3f (bug 1267100)

This commit is contained in:
Sebastian Hengst 2016-04-27 18:47:49 +02:00
Родитель 54248e8cea
Коммит 5560e8ccb1
1 изменённых файлов: 0 добавлений и 30 удалений

Просмотреть файл

@ -53,39 +53,9 @@ function webGL2ClearBufferXXX_bug1252414() {
ok(true, 'WebGL2 clearBufferXXX call during loseContext');
}
// Test gl function for multiple gl contexts switch.
function getFramebufferAttachmentParameter_bug1267100()
{
var canvas1 = document.createElement('canvas');
var canvas2 = document.createElement('canvas');
var gl1 = null;
gl1 = canvas1.getContext('webgl') || canvas1.getContext('experimental-webgl');
if (!gl1) {
todo(false, 'WebGL getFramebufferAttachmentParameter test, webgl is unavailable.');
return;
}
var gl2 = null;
gl2 = canvas2.getContext('webgl') || canvas2.getContext('experimental-webgl');
if (!gl2) {
todo(false, 'WebGL getFramebufferAttachmentParameter test, webgl is unavailable.');
return;
}
gl1.bindFramebuffer(gl1.FRAMEBUFFER, gl1.createFramebuffer());
gl2.scissor(0, 1, 2, 3);
// The gl call should still work even though we use another gl context before.
gl1.getFramebufferAttachmentParameter(gl1.FRAMEBUFFER,
gl1.COLOR_ATTACHMENT0,
gl1.FRAMEBUFFER_ATTACHMENT_OBJECT_NAME);
ok(true, 'WebGL test getFramebufferAttachmentParameter');
}
function run() {
webGL2ClearBufferXXX_bug1252414();
framebufferTexture2D_bug1257593();
getFramebufferAttachmentParameter_bug1267100();
SimpleTest.finish();
}