Remove unnecessary MOZ_COUNT_CTOR/DTORs on reference counted compositor objects. (bug 1360963, r=mattwoodrow)

--HG--
extra : rebase_source : 82eab30ab0896cfbdcc7cbd64f9598d29a5e69b4
This commit is contained in:
David Anderson 2017-05-10 10:58:20 -07:00
Родитель b2a18e6463
Коммит 5632494742
2 изменённых файлов: 0 добавлений и 6 удалений

Просмотреть файл

@ -432,12 +432,10 @@ TextureHost::Updated(const nsIntRegion* aRegion)
TextureSource::TextureSource()
: mCompositableCount(0)
{
MOZ_COUNT_CTOR(TextureSource);
}
TextureSource::~TextureSource()
{
MOZ_COUNT_DTOR(TextureSource);
}
const char*

Просмотреть файл

@ -169,7 +169,6 @@ DataTextureSourceD3D11::DataTextureSourceD3D11(ID3D11Device* aDevice,
, mIterating(false)
, mAllowTextureUploads(true)
{
MOZ_COUNT_CTOR(DataTextureSourceD3D11);
}
DataTextureSourceD3D11::DataTextureSourceD3D11(ID3D11Device* aDevice,
@ -183,8 +182,6 @@ DataTextureSourceD3D11::DataTextureSourceD3D11(ID3D11Device* aDevice,
, mIterating(false)
, mAllowTextureUploads(false)
{
MOZ_COUNT_CTOR(DataTextureSourceD3D11);
mTexture = aTexture;
D3D11_TEXTURE2D_DESC desc;
aTexture->GetDesc(&desc);
@ -204,7 +201,6 @@ DataTextureSourceD3D11::DataTextureSourceD3D11(gfx::SurfaceFormat aFormat, Textu
DataTextureSourceD3D11::~DataTextureSourceD3D11()
{
MOZ_COUNT_DTOR(DataTextureSourceD3D11);
}