This commit is contained in:
Wes Kocher 2014-07-02 17:47:36 -07:00
Родитель c0004d0b29 d9847e64c6
Коммит 56784148aa
2 изменённых файлов: 10 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -437,6 +437,11 @@ WebGLContext::SetContextOptions(JSContext* aCx, JS::Handle<JS::Value> aOptions)
// enforce that if stencil is specified, we also give back depth // enforce that if stencil is specified, we also give back depth
newOpts.depth |= newOpts.stencil; newOpts.depth |= newOpts.stencil;
// Don't do antialiasing if we've disabled MSAA.
if (!gfxPrefs::MSAALevel()) {
newOpts.antialias = false;
}
#if 0 #if 0
GenerateWarning("aaHint: %d stencil: %d depth: %d alpha: %d premult: %d preserve: %d\n", GenerateWarning("aaHint: %d stencil: %d depth: %d alpha: %d premult: %d preserve: %d\n",
newOpts.antialias ? 1 : 0, newOpts.antialias ? 1 : 0,

Просмотреть файл

@ -3701,7 +3701,12 @@ pref("canvas.image.cache.limit", 0);
pref("image.onload.decode.limit", 0); pref("image.onload.decode.limit", 0);
// WebGL prefs // WebGL prefs
#ifdef ANDROID
// Disable MSAA on mobile.
pref("gl.msaa-level", 0);
#else
pref("gl.msaa-level", 2); pref("gl.msaa-level", 2);
#endif
pref("webgl.force-enabled", false); pref("webgl.force-enabled", false);
pref("webgl.disabled", false); pref("webgl.disabled", false);
pref("webgl.shader_validator", true); pref("webgl.shader_validator", true);