Bug 1065764, part 2 - Make Moz2D's Matrix::NudgeToIntegers() return a reference. r=Bas

This commit is contained in:
Jonathan Watt 2014-09-11 01:46:21 +01:00
Родитель 56ee18012c
Коммит 58325191a8
2 изменённых файлов: 5 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -62,7 +62,7 @@ Matrix::TransformBounds(const Rect &aRect) const
return Rect(min_x, min_y, max_x - min_x, max_y - min_y);
}
void
Matrix&
Matrix::NudgeToIntegers()
{
NudgeToInteger(&_11);
@ -71,6 +71,7 @@ Matrix::NudgeToIntegers()
NudgeToInteger(&_22);
NudgeToInteger(&_31);
NudgeToInteger(&_32);
return *this;
}
Rect

Просмотреть файл

@ -300,7 +300,7 @@ public:
return Determinant() == 0;
}
GFX2D_API void NudgeToIntegers();
GFX2D_API Matrix &NudgeToIntegers();
bool IsTranslation() const
{
@ -738,7 +738,7 @@ public:
return (__33 * det) < 0;
}
void NudgeToIntegersFixedEpsilon()
Matrix4x4 &NudgeToIntegersFixedEpsilon()
{
static const float error = 1e-5f;
NudgeToInteger(&_11, error);
@ -757,6 +757,7 @@ public:
NudgeToInteger(&_42, error);
NudgeToInteger(&_43, error);
NudgeToInteger(&_44, error);
return *this;
}
Point4D TransposedVector(int aIndex) const