Bug 1305890 - Part 3: Change OpenVR and Oculus Touch gamepad id; r=kip

MozReview-Commit-ID: Igp2mmlI5sW

--HG--
extra : rebase_source : 3c1992f62088b18ad69a8d267f9e101a74841069
This commit is contained in:
Daosheng Mu 2017-02-10 15:13:44 +08:00
Родитель 6921030384
Коммит 585f71980a
4 изменённых файлов: 14 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -95,7 +95,7 @@ public:
uint64_t GetButtonPressed();
void SetPose(const dom::GamepadPoseState& aPose);
const dom::GamepadPoseState& GetPose();
void SetHand(dom::GamepadHand aHand);
virtual void SetHand(dom::GamepadHand aHand);
dom::GamepadHand GetHand();
protected:

Просмотреть файл

@ -836,7 +836,7 @@ VRControllerOculus::VRControllerOculus()
: VRControllerHost(VRDeviceType::Oculus)
{
MOZ_COUNT_CTOR_INHERITED(VRControllerOculus, VRControllerHost);
mControllerInfo.mControllerName.AssignLiteral("Oculus Touch Controller");
mControllerInfo.mControllerName.AssignLiteral("Oculus Touch");
mControllerInfo.mMappingType = GamepadMappingType::_empty;
mControllerInfo.mHand = GamepadHand::_empty;
mControllerInfo.mNumButtons = kNumOculusButton;
@ -856,6 +856,16 @@ VRControllerOculus::SetAxisMove(uint32_t aAxis, float aValue)
mAxisMove[aAxis] = aValue;
}
void
VRControllerOculus::SetHand(dom::GamepadHand aHand)
{
VRControllerHost::SetHand(aHand);
mControllerInfo.mControllerName.AssignLiteral("Oculus Touch (");
mControllerInfo.mControllerName.AppendPrintf("%s%s",
GamepadHandValues::strings[uint32_t(aHand)].value,
")");
}
VRControllerOculus::~VRControllerOculus()
{
MOZ_COUNT_DTOR_INHERITED(VRControllerOculus, VRControllerHost);

Просмотреть файл

@ -100,6 +100,7 @@ public:
explicit VRControllerOculus();
float GetAxisMove(uint32_t aAxis);
void SetAxisMove(uint32_t aAxis, float aValue);
virtual void SetHand(dom::GamepadHand aHand) override;
protected:
virtual ~VRControllerOculus();

Просмотреть файл

@ -424,7 +424,7 @@ VRControllerOpenVR::VRControllerOpenVR()
: VRControllerHost(VRDeviceType::OpenVR)
{
MOZ_COUNT_CTOR_INHERITED(VRControllerOpenVR, VRControllerHost);
mControllerInfo.mControllerName.AssignLiteral("OpenVR Controller");
mControllerInfo.mControllerName.AssignLiteral("OpenVR Gamepad");
mControllerInfo.mMappingType = GamepadMappingType::_empty;
mControllerInfo.mHand = GamepadHand::_empty;
mControllerInfo.mNumButtons = gNumOpenVRButtonMask;