Follow-up fix for bug 736716 (fix bad style fix).

This commit is contained in:
Andreas Gal 2012-03-17 15:07:22 -07:00
Родитель 93f73de1fb
Коммит 5a21426f72
1 изменённых файлов: 2 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -343,8 +343,8 @@ ImageLayerOGL::RenderLayer(int,
GLContext::RectTriangles triangleBuffer; GLContext::RectTriangles triangleBuffer;
float tex_offset_u = float((rect.x % iwidth) / iwidth); float tex_offset_u = float(rect.x % iwidth) / iwidth;
float tex_offset_v = float((rect.y % iheight) / iheight); float tex_offset_v = float(rect.y % iheight) / iheight;
triangleBuffer.addRect(rect.x, rect.y, triangleBuffer.addRect(rect.x, rect.y,
rect.x + rect.width, rect.y + rect.height, rect.x + rect.width, rect.y + rect.height,
tex_offset_u, tex_offset_v, tex_offset_u, tex_offset_v,