Bug 1432779 - P3. Properly set channel map layout after seeking. r=padenot

MozReview-Commit-ID: 5FY9hdaijhf
This commit is contained in:
Jean-Yves Avenard 2018-03-09 15:36:55 +01:00
Родитель 113a5cf5d7
Коммит 5a631a5822
2 изменённых файлов: 3 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -98,7 +98,8 @@ AudioData::TransferAndUpdateTimestampAndDuration(AudioData* aOther,
aOther->mFrames,
Move(aOther->mAudioData),
aOther->mChannels,
aOther->mRate);
aOther->mRate,
aOther->mChannelMap);
return v.forget();
}

Просмотреть файл

@ -1241,7 +1241,7 @@ protected:
RefPtr<AudioData> data(new AudioData(
aAudio->mOffset, mSeekJob.mTarget->GetTime(),
duration, frames, Move(audioData), channels,
aAudio->mRate));
aAudio->mRate, aAudio->mChannelMap));
MOZ_ASSERT(AudioQueue().GetSize() == 0,
"Should be the 1st sample after seeking");
mMaster->PushAudio(data);