Bug 1547775: Enable double buffering on D3D11 compositors. r=mstange

Differential Revision: https://phabricator.services.mozilla.com/D29243

--HG--
extra : source : d5b295babcb578cb412f2c1cb056d0eaa817564d
extra : intermediate-source : c67ffb0e9865ebcc13e4dfb51afde9f0e94163c5
This commit is contained in:
Bas Schouten 2019-04-29 18:38:15 +00:00
Родитель cefec2692f
Коммит 5bfbaa222e
1 изменённых файлов: 4 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -5170,6 +5170,10 @@ pref("gfx.direct2d.destroy-dt-on-paintthread", true);
pref("gfx.direct3d11.enable-debug-layer", false);
pref("gfx.direct3d11.break-on-error", false);
// Prefer flipping between two buffers over copying from our back buffer
// to the OS.
pref("gfx.direct3d11.use-double-buffering", true);
pref("layers.prefer-opengl", false);
#endif