Bug 1450403. blob-invalidation: hookup paint flashing. r=mstange

--HG--
extra : rebase_source : 70c84041e3987677c40ce617d442d1ea36b86b1a
This commit is contained in:
Jeff Muizelaar 2018-03-30 22:01:10 -04:00
Родитель be63617e6b
Коммит 5e6369829c
1 изменённых файлов: 5 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -586,12 +586,13 @@ struct DIGroup
PaintItemRange(aGrouper, aStartItem, aEndItem, context, recorder);
if (!mKey) {
#if 0
if (aStartItem->Frame()->PresContext()->GetPaintFlashing()) {
context->SetMatrix(Matrix());
dt->FillRect(gfx::Rect(0, 0, size.width, size.height), gfx::ColorPattern(gfx::Color(0., 1., 0., 0.5)));
float r = float(rand()) / RAND_MAX;
float g = float(rand()) / RAND_MAX;
float b = float(rand()) / RAND_MAX;
dt->FillRect(gfx::Rect(0, 0, size.width, size.height), gfx::ColorPattern(gfx::Color(r, g, b, 0.5)));
dt->FlushItem(IntRect(IntPoint(0, 0), size));
#endif
}
// XXX: set this correctly perhaps using aItem->GetOpaqueRegion(aDisplayListBuilder, &snapped).Contains(paintBounds);?