Bug 894891 - Follow-up to fix bustage, remove unused shader from the enum. CLOSED TREE

This commit is contained in:
Matt Woodrow 2013-07-19 00:10:21 -04:00
Родитель 3b763c6381
Коммит 607574ac77
1 изменённых файлов: 1 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -32,7 +32,6 @@ class Layer;
enum ShaderProgramType {
RGBALayerProgramType,
RGBALayerExternalProgramType,
BGRALayerProgramType,
RGBXLayerProgramType,
BGRXLayerProgramType,
@ -80,7 +79,7 @@ ShaderProgramFromTargetAndFormat(GLenum aTarget,
switch(aTarget) {
case LOCAL_GL_TEXTURE_EXTERNAL:
MOZ_ASSERT(aFormat == gfx::FORMAT_R8G8B8A8);
return RGBALayerExternalProgramType;
return RGBAExternalLayerProgramType;
case LOCAL_GL_TEXTURE_RECTANGLE_ARB:
MOZ_ASSERT(aFormat == gfx::FORMAT_R8G8B8A8 ||
aFormat == gfx::FORMAT_R8G8B8X8);