Bug 1696833 - Vertical range input paints value in the wrong direction. r=mstange

When the value increases we make the bar smaller, that's unfortunate!

Differential Revision: https://phabricator.services.mozilla.com/D107398
This commit is contained in:
Emilio Cobos Álvarez 2021-03-07 21:44:37 +00:00
Родитель e0f725e945
Коммит 6283dfa76c
1 изменённых файлов: 2 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -1087,7 +1087,8 @@ void nsNativeBasicTheme::PaintRange(nsIFrame* aFrame,
rect.x = aRect.x + (aRect.width - rect.width) / 2;
thumbRect.x = aRect.x + (aRect.width - thumbRect.width) / 2;
thumbRect.y = aRect.y + (aRect.height - thumbRect.height) * progress;
thumbRect.y =
aRect.y + (aRect.height - thumbRect.height) * (1.0 - progress);
float midPoint = thumbRect.Center().Y();
trackClipRect.SetBoxY(aRect.Y(), midPoint);
progressClipRect.SetBoxY(midPoint, aRect.YMost());