Bug 1670232 - swgl: Add a get_name() function to ProgramImpl. r=lsalzman

This is very useful when used when printing timings of draw calls.

Differential Revision: https://phabricator.services.mozilla.com/D93115
This commit is contained in:
Jeff Muizelaar 2020-10-09 18:41:37 +00:00
Родитель d5e4596a8f
Коммит 6583e56861
2 изменённых файлов: 2 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -250,6 +250,7 @@ fn translate_shader(
write!(state, " return this;\n}}\n");
write!(state, "FragmentShaderImpl* get_fragment_shader() override {{\n");
write!(state, " return this;\n}}\n");
write!(state, "const char* get_name() const override {{ return \"{}\"; }}\n", name);
write!(state, "static ProgramImpl* loader() {{ return new {}_program; }}\n", name);
write!(state, "}};\n\n");
}

Просмотреть файл

@ -23,6 +23,7 @@ struct ProgramImpl {
virtual size_t interpolants_size() const = 0;
virtual VertexShaderImpl* get_vertex_shader() = 0;
virtual FragmentShaderImpl* get_fragment_shader() = 0;
virtual const char* get_name() const = 0;
};
typedef ProgramImpl* (*ProgramLoader)();