Bug 1031097 - Follow-up to handle llvmpipe in Android emulator GL renderer string; r=jgilbert

This commit is contained in:
Geoff Brown 2014-06-30 17:07:59 -06:00
Родитель ec42ebafa9
Коммит 66ca6464b4
1 изменённых файлов: 3 добавлений и 7 удалений

Просмотреть файл

@ -111,10 +111,10 @@ function start() {
info('GL vendor: ' + glVendor);
info('GL renderer: ' + glRenderer);
if (glRenderer.contains('llvmpipe')) {
kGLDriver = GLDRIVER_MESA;
} else if (glRenderer.contains('Android Emulator')) {
if (glRenderer.contains('Android Emulator')) {
kGLDriver = GLDRIVER_X86EMULATOR;
} else if (glRenderer.contains('llvmpipe')) {
kGLDriver = GLDRIVER_MESA;
} else if (glVendor.contains('NVIDIA')) {
kGLDriver = GLDRIVER_NVIDIA;
}
@ -532,10 +532,6 @@ function start() {
failingTestsFilename = 'failing_tests_android_x86.txt';
skippedTestsFilename = 'skipped_tests_android_x86.txt';
break;
case GLDRIVER_MESA:
failingTestsFilename = 'failing_tests_android_x86.txt';
skippedTestsFilename = 'skipped_tests_android_x86.txt';
break;
default:
failingTestsFilename = 'failing_tests_android.txt';
skippedTestsFilename = 'skipped_tests_android.txt';