Bug 1207964 - Remove workaround from bug 1080461. r=jwwang

--HG--
extra : rebase_source : b7955be8bce9aebb82707cbf42d405a3c308fb7e
This commit is contained in:
Jonathan Hao 2015-10-14 15:25:00 +08:00
Родитель 1c88c2730e
Коммит 6a3c5ff854
1 изменённых файлов: 0 добавлений и 6 удалений

Просмотреть файл

@ -1783,12 +1783,6 @@ int64_t MediaDecoderStateMachine::AudioDecodedUsecs()
// already decoded and pushed to the hardware, plus the amount of audio
// data waiting to be pushed to the hardware.
int64_t pushed = mMediaSink->IsStarted() ? (AudioEndTime() - GetMediaTime()) : 0;
// Currently for real time streams, AudioQueue().Duration() produce
// wrong values (Bug 1114434), so we use frame counts to calculate duration.
if (IsRealTime()) {
return pushed + FramesToUsecs(AudioQueue().FrameCount(), mInfo.mAudio.mRate).value();
}
return pushed + AudioQueue().Duration();
}