зеркало из https://github.com/mozilla/gecko-dev.git
Bug 940959 - Use alpha textures for YCbCr planes with D3D11. r=nrc
This commit is contained in:
Родитель
0bea03f301
Коммит
6ef7302e59
|
@ -185,9 +185,9 @@ float4 CalculateYCbCrColor(const float2 aTexCoords)
|
|||
float4 yuv;
|
||||
float4 color;
|
||||
|
||||
yuv.r = tCr.Sample(sSampler, aTexCoords).r - 0.5;
|
||||
yuv.g = tY.Sample(sSampler, aTexCoords).r - 0.0625;
|
||||
yuv.b = tCb.Sample(sSampler, aTexCoords).r - 0.5;
|
||||
yuv.r = tCr.Sample(sSampler, aTexCoords).a - 0.5;
|
||||
yuv.g = tY.Sample(sSampler, aTexCoords).a - 0.0625;
|
||||
yuv.b = tCb.Sample(sSampler, aTexCoords).a - 0.5;
|
||||
|
||||
color.r = yuv.g * 1.164 + yuv.r * 1.596;
|
||||
color.g = yuv.g * 1.164 - 0.813 * yuv.r - 0.391 * yuv.b;
|
||||
|
|
|
@ -496,7 +496,7 @@ DeprecatedTextureHostYCbCrD3D11::UpdateImpl(const SurfaceDescriptor& aImage,
|
|||
initData.pSysMem = yuvDeserializer.GetYData();
|
||||
initData.SysMemPitch = yuvDeserializer.GetYStride();
|
||||
|
||||
CD3D11_TEXTURE2D_DESC desc(DXGI_FORMAT_R8_UNORM, size.width, size.height,
|
||||
CD3D11_TEXTURE2D_DESC desc(DXGI_FORMAT_A8_UNORM, size.width, size.height,
|
||||
1, 1, D3D11_BIND_SHADER_RESOURCE,
|
||||
D3D11_USAGE_IMMUTABLE);
|
||||
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче