Bug 940959 - Use alpha textures for YCbCr planes with D3D11. r=nrc

This commit is contained in:
Nicolas Silva 2013-11-21 17:42:05 +01:00
Родитель 0bea03f301
Коммит 6ef7302e59
2 изменённых файлов: 4 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -185,9 +185,9 @@ float4 CalculateYCbCrColor(const float2 aTexCoords)
float4 yuv;
float4 color;
yuv.r = tCr.Sample(sSampler, aTexCoords).r - 0.5;
yuv.g = tY.Sample(sSampler, aTexCoords).r - 0.0625;
yuv.b = tCb.Sample(sSampler, aTexCoords).r - 0.5;
yuv.r = tCr.Sample(sSampler, aTexCoords).a - 0.5;
yuv.g = tY.Sample(sSampler, aTexCoords).a - 0.0625;
yuv.b = tCb.Sample(sSampler, aTexCoords).a - 0.5;
color.r = yuv.g * 1.164 + yuv.r * 1.596;
color.g = yuv.g * 1.164 - 0.813 * yuv.r - 0.391 * yuv.b;

Просмотреть файл

@ -496,7 +496,7 @@ DeprecatedTextureHostYCbCrD3D11::UpdateImpl(const SurfaceDescriptor& aImage,
initData.pSysMem = yuvDeserializer.GetYData();
initData.SysMemPitch = yuvDeserializer.GetYStride();
CD3D11_TEXTURE2D_DESC desc(DXGI_FORMAT_R8_UNORM, size.width, size.height,
CD3D11_TEXTURE2D_DESC desc(DXGI_FORMAT_A8_UNORM, size.width, size.height,
1, 1, D3D11_BIND_SHADER_RESOURCE,
D3D11_USAGE_IMMUTABLE);