Don't use TransformMatrix in CommonLayerAttributes. (bug 1332567 part 2, r=mattwoodrow)

This commit is contained in:
David Anderson 2017-01-24 16:41:17 -08:00
Родитель baf1f78d98
Коммит 73a779e7f2
2 изменённых файлов: 2 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -288,7 +288,7 @@ LayerTransactionParent::RecvUpdate(const TransactionInfo& aInfo,
layer->SetOpacity(common.opacity());
layer->SetClipRect(common.useClipRect() ? Some(common.clipRect()) : Nothing());
layer->SetScrolledClip(common.scrolledClip());
layer->SetBaseTransform(common.transform().value());
layer->SetBaseTransform(common.transform());
layer->SetTransformIsPerspective(common.transformIsPerspective());
layer->SetPostScale(common.postXScale(), common.postYScale());
layer->SetIsFixedPosition(common.isFixedPosition());

Просмотреть файл

@ -235,7 +235,7 @@ struct CommonLayerAttributes {
IntRect layerBounds;
LayerIntRegion visibleRegion;
EventRegions eventRegions;
TransformMatrix transform;
Matrix4x4 transform;
bool transformIsPerspective;
float postXScale;
float postYScale;