Bug 904890 - Part 2: Don't crash if our d3d11 texture doesn't have a mutex. r=Bas

This commit is contained in:
Matt Woodrow 2014-04-07 15:09:22 +12:00
Родитель 91d9c51764
Коммит 7e5407928d
1 изменённых файлов: 6 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -106,7 +106,9 @@ static void LockD3DTexture(T* aTexture)
MOZ_ASSERT(aTexture);
RefPtr<IDXGIKeyedMutex> mutex;
aTexture->QueryInterface((IDXGIKeyedMutex**)byRef(mutex));
mutex->AcquireSync(0, INFINITE);
if (mutex) {
mutex->AcquireSync(0, INFINITE);
}
}
template<typename T> // ID3D10Texture2D or ID3D11Texture2D
@ -115,7 +117,9 @@ static void UnlockD3DTexture(T* aTexture)
MOZ_ASSERT(aTexture);
RefPtr<IDXGIKeyedMutex> mutex;
aTexture->QueryInterface((IDXGIKeyedMutex**)byRef(mutex));
mutex->ReleaseSync(0);
if (mutex) {
mutex->ReleaseSync(0);
}
}
TemporaryRef<TextureHost>