Bug 1314001 - Part 2. Draw mask by single opaque green. r=mstange

MozReview-Commit-ID: 12S5vBGYRpb

--HG--
extra : rebase_source : ef9bfa3251610732a0a6d2becb0e07737a40ac12
This commit is contained in:
cku 2016-11-04 12:25:33 +08:00
Родитель e2c3982cb7
Коммит 8147e6d4e1
2 изменённых файлов: 16 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -7118,6 +7118,10 @@ bool nsDisplayMask::ShouldPaintOnMaskLayer(LayerManager* aManager)
}
}
if (gfxPrefs::DrawMaskLayer()) {
return false;
}
return true;
}

Просмотреть файл

@ -971,6 +971,18 @@ nsSVGIntegrationUtils::PaintMaskAndClipPath(const PaintFramesParams& aParams)
aParams.builder);
basic->SetTarget(oldCtx);
if (gfxPrefs::DrawMaskLayer()) {
gfxContextAutoSaveRestore saver(&context);
context.NewPath();
gfxRect drawingRect =
nsLayoutUtils::RectToGfxRect(aParams.borderArea,
frame->PresContext()->AppUnitsPerDevPixel());
context.Rectangle(drawingRect, true);
context.SetColor(Color(0.0, 1.0, 0.0, 1.0));
context.Fill();
}
if (maskUsage.shouldApplyClipPath || maskUsage.shouldApplyBasicShape) {
context.PopClip();
}