Bug 1426027 - Update gfxVRGVR to reflect latest GoogleVR NDK API r=kip

MozReview-Commit-ID: E082AW3V52M
This commit is contained in:
Randall Barker 2017-11-16 10:52:17 -08:00
Родитель a8271a5de1
Коммит 8158f18570
1 изменённых файлов: 3 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -42,7 +42,7 @@
gvr_context* context = (mPresentingContext ? mPresentingContext : GetNonPresentingContext()); \
if (context && (gvr_get_error(context) != GVR_ERROR_NONE)) { \
__android_log_print(ANDROID_LOG_ERROR, GVR_LOGTAG, \
"GVR ERROR: %s at%s:%s:%d", \
"GVR ERROR: %s at:%s:%s:%d", \
gvr_get_error_string(gvr_get_error(context)), \
__FILE__, __FUNCTION__, __LINE__); \
gvr_clear_error(context); \
@ -276,6 +276,7 @@ VRDisplayGVR::SubmitFrame(const mozilla::layers::EGLImageDescriptor* aDescriptor
GVR_LOG("Unable to submit frame. No presenting context")
return false;
}
if (!sGLContextEGL) {
GVR_LOG("Unable to submit frame. No GL Context");
return false;
@ -582,7 +583,7 @@ VRDisplayGVR::UpdateControllers(VRSystemManager* aManager)
return;
}
GVR_CHECK(gvr_controller_apply_arm_model(mControllerContext, GVR_CONTROLLER_RIGHT_HANDED,GVR_ARM_MODEL_FOLLOW_GAZE, mHeadMatrix));
GVR_CHECK(gvr_controller_apply_arm_model(mControllerContext, 0, mController->GetHand() == dom::GamepadHand::Right ? GVR_CONTROLLER_RIGHT_HANDED : GVR_CONTROLLER_LEFT_HANDED, GVR_ARM_MODEL_FOLLOW_GAZE, mHeadMatrix));
GVR_CHECK(gvr_controller_state_update(mControllerContext, 0, mControllerState));
mController->Update(mControllerState, aManager);
}