Worked around Visual C++ problem

This commit is contained in:
waldemar%netscape.com 2000-05-12 05:15:17 +00:00
Родитель aad20373da
Коммит 87e3817578
2 изменённых файлов: 14 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -86,7 +86,12 @@ namespace JavaScript {
public: public:
explicit GenericHashTable(uint32 nEntriesDefault); explicit GenericHashTable(uint32 nEntriesDefault);
~GenericHashTable() {ASSERT(nReferences == 0); delete[] buckets;} ~GenericHashTable() {
#ifndef _WIN32
ASSERT(nReferences == 0);
#endif
delete[] buckets;
}
void recomputeMinMaxNEntries(uint lgNBuckets); void recomputeMinMaxNEntries(uint lgNBuckets);
void rehash(); void rehash();
@ -167,7 +172,7 @@ namespace JavaScript {
Reference(const Reference&); // No copy constructor Reference(const Reference&); // No copy constructor
void operator=(const Reference&); // No assignment operator void operator=(const Reference&); // No assignment operator
public: public:
#ifdef DEBUG #if defined(DEBUG) && !defined(_WIN32)
~Reference() {if (ht) --ht->nReferences;} ~Reference() {if (ht) --ht->nReferences;}
#endif #endif

Просмотреть файл

@ -86,7 +86,12 @@ namespace JavaScript {
public: public:
explicit GenericHashTable(uint32 nEntriesDefault); explicit GenericHashTable(uint32 nEntriesDefault);
~GenericHashTable() {ASSERT(nReferences == 0); delete[] buckets;} ~GenericHashTable() {
#ifndef _WIN32
ASSERT(nReferences == 0);
#endif
delete[] buckets;
}
void recomputeMinMaxNEntries(uint lgNBuckets); void recomputeMinMaxNEntries(uint lgNBuckets);
void rehash(); void rehash();
@ -167,7 +172,7 @@ namespace JavaScript {
Reference(const Reference&); // No copy constructor Reference(const Reference&); // No copy constructor
void operator=(const Reference&); // No assignment operator void operator=(const Reference&); // No assignment operator
public: public:
#ifdef DEBUG #if defined(DEBUG) && !defined(_WIN32)
~Reference() {if (ht) --ht->nReferences;} ~Reference() {if (ht) --ht->nReferences;}
#endif #endif