Bug 993004 - Fix missing #include on a CLOSED TREE

This commit is contained in:
Nicolas Silva 2014-04-25 14:00:52 +02:00
Родитель 2dd73e27ec
Коммит 8ab27731dc
3 изменённых файлов: 3 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -7,6 +7,7 @@
#define MOZILLA_GFX_COMPOSITORD3D11_H
#include "mozilla/gfx/2D.h"
#include "gfx2DGlue.h"
#include "mozilla/layers/Compositor.h"
#include "TextureD3D11.h"
#include <d3d11.h>

Просмотреть файл

@ -7,6 +7,7 @@
#define MOZILLA_GFX_COMPOSITORD3D9_H
#include "mozilla/gfx/2D.h"
#include "gfx2DGlue.h"
#include "mozilla/layers/Compositor.h"
#include "mozilla/layers/TextureD3D9.h"
#include "DeviceManagerD3D9.h"

Просмотреть файл

@ -6,6 +6,7 @@
#ifndef MOZILLA_GFX_COMPOSITOROGL_H
#define MOZILLA_GFX_COMPOSITOROGL_H
#include "gfx2DGlue.h"
#include "GLContextTypes.h" // for GLContext, etc
#include "GLDefs.h" // for GLuint, LOCAL_GL_TEXTURE_2D, etc
#include "OGLShaderProgram.h" // for ShaderProgramOGL, etc