Bug 1367570 - Explicitly set vertex attribs [1,3] to opaque black - r=jgilbert

This commit is contained in:
Samuel Vargas 2017-05-24 14:28:21 +00:00 коммит произвёл Jeff Gilbert
Родитель d76955c52a
Коммит 8e0b9d6ceb
1 изменённых файлов: 7 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -901,6 +901,13 @@ GLContext::InitWithPrefixImpl(const char* prefix, bool trygl)
mMaxRenderbufferSize /= 2;
mNeedsTextureSizeChecks = true;
}
// Bug 1367570. Explicitly set vertex attributes [1,3] to opaque
// black because Nvidia doesn't do it for us.
if (mVendor == GLVendor::NVIDIA) {
for (size_t i = 1; i <= 3; ++i) {
mSymbols.fVertexAttrib4f(i, 0, 0, 0, 1);
}
}
}
#endif
if (mWorkAroundDriverBugs &&