Fix GC_MARK_DEBUG #ifdef'd code (not part of default build; r=polarbear, sr=shaver, a=dbaron).

This commit is contained in:
brendan%mozilla.org 2002-03-01 05:22:26 +00:00
Родитель 56af7f826c
Коммит 8ecde6229e
1 изменённых файлов: 7 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -677,7 +677,7 @@ gc_object_class_name(void* thing)
static char depbuf[32];
switch (*flagp & GCF_TYPEMASK) {
case GCX_OBJECT:
case GCX_OBJECT: {
JSObject *obj = (JSObject *)thing;
JSClass *clasp = JSVAL_TO_PRIVATE(obj->slots[JSSLOT_CLASS]);
className = clasp->name;
@ -696,14 +696,17 @@ gc_object_class_name(void* thing)
}
#endif
break;
}
case GCX_MUTABLE_STRING:
case GCX_MUTABLE_STRING: {
JSString *str = (JSString *)thing;
if (JSSTRING_IS_DEPENDENT(str)) {
PR_snprintf(depbuf, sizeof depbuf, "start:%u, length:%u",
JS_snprintf(depbuf, sizeof depbuf, "start:%u, length:%u",
JSSTRDEP_START(str), JSSTRDEP_LENGTH(str));
className = depbuf;
}
break;
}
default:
JS_ASSERT(0);
@ -853,7 +856,7 @@ js_MarkGCThing(JSContext *cx, void *thing, void *arg)
jsval nval;
slot = vp - obj->slots;
for (sprop = scope->props; ; sprop = sprop->next) {
for (sprop = scope->lastProp; ; sprop = sprop->parent) {
if (!sprop) {
switch (slot) {
case JSSLOT_PROTO: