Bug 702058 - Prefer CGL+FBOs by default on Mac - r=bjacob

This commit is contained in:
Jeff Gilbert 2011-11-23 16:49:02 -08:00
Родитель e28335800c
Коммит 9bedcc608e
2 изменённых файлов: 1 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -3,8 +3,6 @@ conformance/glsl/misc/glsl-function-nodes.html
conformance/glsl/misc/glsl-long-variable-names.html
conformance/glsl/misc/shader-with-256-character-identifier.frag.html
conformance/glsl/misc/shader-with-long-line.html
conformance/textures/texture-mips.html
conformance/textures/texture-npot.html
conformance/more/conformance/quickCheckAPI-S_V.html
conformance/more/functions/uniformfBadArgs.html
conformance/more/functions/uniformiBadArgs.html

Просмотреть файл

@ -588,7 +588,7 @@ GLContextProviderCGL::CreateOffscreen(const gfxIntSize& aSize,
nsRefPtr<GLContextCGL> glContext;
NS_ENSURE_TRUE(Preferences::GetRootBranch(), nsnull);
const bool preferFBOs = Preferences::GetBool("cgl.prefer-fbo", false);
const bool preferFBOs = Preferences::GetBool("cgl.prefer-fbo", true);
if (!preferFBOs)
{
glContext = CreateOffscreenPBufferContext(aSize, actualFormat);