Bug 1032869 - Part 1: Rename isDebuggerFrame to isDebuggerEvalFrame. (r=jimb)

This commit is contained in:
Shu-yu Guo 2014-11-13 14:39:39 -08:00
Родитель aacff59837
Коммит 9ed68b11bb
8 изменённых файлов: 19 добавлений и 19 удалений

Просмотреть файл

@ -353,7 +353,7 @@ class BaselineFrame
bool isNonEvalFunctionFrame() const {
return isFunctionFrame() && !isEvalFrame();
}
bool isDebuggerFrame() const {
bool isDebuggerEvalFrame() const {
return false;
}

Просмотреть файл

@ -60,7 +60,7 @@ static const unsigned BASELINE_MAX_ARGS_LENGTH = 20000;
static bool
CheckFrame(InterpreterFrame *fp)
{
if (fp->isDebuggerFrame()) {
if (fp->isDebuggerEvalFrame()) {
// Debugger eval-in-frame. These are likely short-running scripts so
// don't bother compiling them for now.
JitSpew(JitSpew_BaselineAbort, "debugger frame");

Просмотреть файл

@ -2025,7 +2025,7 @@ static bool
CheckFrame(BaselineFrame *frame)
{
MOZ_ASSERT(!frame->script()->isGenerator());
MOZ_ASSERT(!frame->isDebuggerFrame());
MOZ_ASSERT(!frame->isDebuggerEvalFrame());
// This check is to not overrun the stack.
if (frame->isFunctionFrame()) {

Просмотреть файл

@ -4133,8 +4133,8 @@ js_DumpInterpreterFrame(JSContext *cx, InterpreterFrame *start)
fprintf(stderr, " flags:");
if (i.isConstructing())
fprintf(stderr, " constructing");
if (!i.isJit() && i.interpFrame()->isDebuggerFrame())
fprintf(stderr, " debugger");
if (!i.isJit() && i.interpFrame()->isDebuggerEvalFrame())
fprintf(stderr, " debugger eval");
if (i.isEvalFrame())
fprintf(stderr, " eval");
fputc('\n', stderr);

Просмотреть файл

@ -1252,7 +1252,7 @@ ScopeIter::settle()
MOZ_ASSERT(!cur_->is<ScopeObject>() ||
(cur_->is<DynamicWithObject>() &&
!cur_->as<DynamicWithObject>().isSyntactic()));
MOZ_ASSERT(frame_.isGlobalFrame() || frame_.isDebuggerFrame());
MOZ_ASSERT(frame_.isGlobalFrame() || frame_.isDebuggerEvalFrame());
frame_ = NullFramePtr();
}
}

Просмотреть файл

@ -559,12 +559,12 @@ AbstractFramePtr::isEvalFrame() const
return false;
}
inline bool
AbstractFramePtr::isDebuggerFrame() const
AbstractFramePtr::isDebuggerEvalFrame() const
{
if (isInterpreterFrame())
return asInterpreterFrame()->isDebuggerFrame();
return asInterpreterFrame()->isDebuggerEvalFrame();
if (isBaselineFrame())
return asBaselineFrame()->isDebuggerFrame();
return asBaselineFrame()->isDebuggerEvalFrame();
MOZ_ASSERT(isRematerializedFrame());
return false;
}

Просмотреть файл

@ -84,7 +84,7 @@ InterpreterFrame::initExecuteFrame(JSContext *cx, JSScript *script, AbstractFram
prevpc_ = nullptr;
prevsp_ = nullptr;
MOZ_ASSERT_IF(evalInFramePrev, isDebuggerFrame());
MOZ_ASSERT_IF(evalInFramePrev, isDebuggerEvalFrame());
evalInFramePrev_ = evalInFramePrev;
#ifdef DEBUG
@ -232,7 +232,7 @@ InterpreterFrame::epilogue(JSContext *cx)
if (MOZ_UNLIKELY(cx->compartment()->debugMode()))
DebugScopes::onPopStrictEvalScope(this);
} else if (isDirectEvalFrame()) {
if (isDebuggerFrame())
if (isDebuggerEvalFrame())
MOZ_ASSERT(!scopeChain()->is<ScopeObject>());
} else {
/*
@ -242,7 +242,7 @@ InterpreterFrame::epilogue(JSContext *cx)
* indirect eval frames scoped to an object carrying the introduced
* bindings.
*/
if (isDebuggerFrame()) {
if (isDebuggerEvalFrame()) {
MOZ_ASSERT(scopeChain()->is<GlobalObject>() ||
scopeChain()->enclosingScope()->is<GlobalObject>());
} else {
@ -708,7 +708,7 @@ FrameIter::operator++()
case DONE:
MOZ_CRASH("Unexpected state");
case INTERP:
if (interpFrame()->isDebuggerFrame() && interpFrame()->evalInFramePrev()) {
if (interpFrame()->isDebuggerEvalFrame() && interpFrame()->evalInFramePrev()) {
AbstractFramePtr eifPrev = interpFrame()->evalInFramePrev();
MOZ_ASSERT(!eifPrev.isRematerializedFrame());

Просмотреть файл

@ -184,7 +184,7 @@ class AbstractFramePtr
inline bool isFunctionFrame() const;
inline bool isGlobalFrame() const;
inline bool isEvalFrame() const;
inline bool isDebuggerFrame() const;
inline bool isDebuggerEvalFrame() const;
inline JSScript *script() const;
inline JSFunction *fun() const;
@ -279,7 +279,7 @@ class InterpreterFrame
* previous frame in memory. Iteration should treat
* evalInFramePrev_ as this frame's previous frame.
*/
DEBUGGER = 0x8,
DEBUGGER_EVAL = 0x8,
CONSTRUCTING = 0x10, /* frame is for a constructor invocation */
@ -335,8 +335,8 @@ class InterpreterFrame
void *unused;
/*
* For an eval-in-frame DEBUGGER frame, the frame in whose scope we're
* evaluating code. Iteration treats this as our previous frame.
* For an eval-in-frame DEBUGGER_EVAL frame, the frame in whose scope
* we're evaluating code. Iteration treats this as our previous frame.
*/
AbstractFramePtr evalInFramePrev_;
@ -811,8 +811,8 @@ class InterpreterFrame
return flags_ & USE_NEW_TYPE;
}
bool isDebuggerFrame() const {
return !!(flags_ & DEBUGGER);
bool isDebuggerEvalFrame() const {
return !!(flags_ & DEBUGGER_EVAL);
}
bool prevUpToDate() const {