bug 1270916 - make TreeMutation track if it should be queueing events r=davidb

Soon we will want to know if events should be emitted independt of EventTrees.
This commit is contained in:
Trevor Saunders 2016-09-05 14:52:12 -04:00
Родитель 93993116da
Коммит a036d642ca
2 изменённых файлов: 7 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -25,7 +25,8 @@ EventTree* const TreeMutation::kNoEventTree = reinterpret_cast<EventTree*>(-1);
TreeMutation::TreeMutation(Accessible* aParent, bool aNoEvents) :
mParent(aParent), mStartIdx(UINT32_MAX),
mStateFlagsCopy(mParent->mStateFlags),
mEventTree(aNoEvents ? kNoEventTree : nullptr)
mEventTree(aNoEvents ? kNoEventTree : nullptr),
mQueueEvents(!aNoEvents)
{
#ifdef DEBUG
mIsDone = false;

Просмотреть файл

@ -49,6 +49,11 @@ private:
uint32_t mStateFlagsCopy;
EventTree* mEventTree;
/*
* True if mutation events should be queued.
*/
bool mQueueEvents;
#ifdef DEBUG
bool mIsDone;
#endif