Bug 634532 - Add some logging to debug random oranges r=dougt, a=input-is-good

This commit is contained in:
Wes Johnston 2011-02-16 09:45:26 -08:00
Родитель 2179d8e77c
Коммит a35a90a295
1 изменённых файлов: 4 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -22,7 +22,8 @@ function init()
}
description('Verify texImage2D and texSubImage2D code paths taking Video Elements');
dump('Verify texImage2D and texSubImage2D code paths taking Video Elements\n');
var canvas = document.getElementById("example");
gl = wtu.create3DContext(canvas);
var program = wtu.setupTexturedQuad(gl);
@ -48,6 +49,8 @@ function runOneIteration(videoElement, useTexSubImage2D, flipY, topColor, bottom
{
debug('Testing ' + (useTexSubImage2D ? 'texSubImage2D' : 'texImage2D') +
' with flipY=' + flipY);
dump('Testing ' + (useTexSubImage2D ? 'texSubImage2D' : 'texImage2D') +
' with flipY=' + flipY + '\n');
gl.clear(gl.COLOR_BUFFER_BIT | gl.DEPTH_BUFFER_BIT);
// Disable any writes to the alpha channel
gl.colorMask(1, 1, 1, 0);