Bug 1013771 - Dump nsDisplayTransform transforms during display list dumping. r=roc

This commit is contained in:
Matt Woodrow 2014-05-22 14:36:26 +12:00
Родитель 8479e9cec6
Коммит a7a3cbd2ad
2 изменённых файлов: 14 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -53,6 +53,7 @@
#include "nsContentUtils.h"
#include "nsPrintfCString.h"
#include "UnitTransforms.h"
#include "LayersLogging.h"
#include <stdint.h>
#include <algorithm>
@ -5205,6 +5206,16 @@ bool nsDisplayTransform::UntransformVisibleRect(nsDisplayListBuilder* aBuilder,
return true;
}
#ifdef MOZ_DUMP_PAINTING
void
nsDisplayTransform::WriteDebugInfo(nsACString& aTo)
{
gfx::Matrix4x4 transform;
gfx::ToMatrix4x4(GetTransform(), transform);
AppendToString(aTo, transform);
}
#endif
nsDisplaySVGEffects::nsDisplaySVGEffects(nsDisplayListBuilder* aBuilder,
nsIFrame* aFrame, nsDisplayList* aList)
: nsDisplayWrapList(aBuilder, aFrame, aList),

Просмотреть файл

@ -3370,6 +3370,9 @@ public:
virtual bool SetVisibleRegionOnLayer() MOZ_OVERRIDE { return false; }
#ifdef MOZ_DUMP_PAINTING
virtual void WriteDebugInfo(nsACString& aTo) MOZ_OVERRIDE;
#endif
private:
static gfx3DMatrix GetResultingTransformMatrixInternal(const FrameTransformProperties& aProperties,
const nsPoint& aOrigin,