prevented infinite paint/damage loop.

This commit is contained in:
michaelp 1998-06-02 22:05:45 +00:00
Родитель d4e9eac3bb
Коммит a948d320c3
2 изменённых файлов: 10 добавлений и 8 удалений

Просмотреть файл

@ -282,14 +282,15 @@ nsPresContext::LoadImage(const nsString& aURL,
if (NS_OK != rv) {
return rv;
}
rv = loader->Init(this, mImageGroup, aURL, aTargetFrame, aNeedSizeUpdate);
if (NS_OK != rv) {
return rv;
}
mImageLoaders.AppendElement(loader);
// Return new loader
NS_ADDREF(loader);
rv = loader->Init(this, mImageGroup, aURL, aTargetFrame, aNeedSizeUpdate);
if (NS_OK != rv) {
return rv;
}
aLoaderResult = loader;
return NS_OK;
}

Просмотреть файл

@ -282,14 +282,15 @@ nsPresContext::LoadImage(const nsString& aURL,
if (NS_OK != rv) {
return rv;
}
rv = loader->Init(this, mImageGroup, aURL, aTargetFrame, aNeedSizeUpdate);
if (NS_OK != rv) {
return rv;
}
mImageLoaders.AppendElement(loader);
// Return new loader
NS_ADDREF(loader);
rv = loader->Init(this, mImageGroup, aURL, aTargetFrame, aNeedSizeUpdate);
if (NS_OK != rv) {
return rv;
}
aLoaderResult = loader;
return NS_OK;
}