Bug 1313541 - Fix CompressedTexImage entrypoints to add size. - r=qdot

MozReview-Commit-ID: AYjsBCKSLUN
This commit is contained in:
Jeff Gilbert (:jgilbert) 2016-10-27 19:02:54 -07:00
Родитель 3ba19b96f6
Коммит ae64777e89
1 изменённых файлов: 5 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -506,19 +506,20 @@ interface WebGL2RenderingContext : WebGLRenderingContext
GLsizei height, GLint border, GLintptr offset);
void compressedTexImage2D(GLenum target, GLint level, GLenum internalformat, GLsizei width,
GLsizei height, GLint border, ArrayBufferView srcData,
optional GLuint srcOffset = 0);
optional GLuint srcOffset = 0, optional GLuint srcLength = 0);
void compressedTexImage3D(GLenum target, GLint level, GLenum internalformat, GLsizei width,
GLsizei height, GLsizei depth, GLint border, GLintptr offset);
void compressedTexImage3D(GLenum target, GLint level, GLenum internalformat, GLsizei width,
GLsizei height, GLsizei depth, GLint border, ArrayBufferView srcData,
optional GLuint srcOffset = 0);
optional GLuint srcOffset = 0, optional GLuint srcLength = 0);
void compressedTexSubImage2D(GLenum target, GLint level, GLint xoffset, GLint yoffset,
GLsizei width, GLsizei height, GLenum format, GLintptr offset);
void compressedTexSubImage2D(GLenum target, GLint level, GLint xoffset, GLint yoffset,
GLsizei width, GLsizei height, GLenum format,
ArrayBufferView srcData, optional GLuint srcOffset = 0);
ArrayBufferView srcData, optional GLuint srcOffset = 0,
optional GLuint srcLength = 0);
void compressedTexSubImage3D(GLenum target, GLint level, GLint xoffset, GLint yoffset,
GLint zoffset, GLsizei width, GLsizei height, GLsizei depth,
@ -526,7 +527,7 @@ interface WebGL2RenderingContext : WebGLRenderingContext
void compressedTexSubImage3D(GLenum target, GLint level, GLint xoffset, GLint yoffset,
GLint zoffset, GLsizei width, GLsizei height, GLsizei depth,
GLenum format, ArrayBufferView srcData,
optional GLuint srcOffset = 0);
optional GLuint srcOffset = 0, optional GLuint srcLength = 0);
/* Programs and shaders */
[WebGLHandlesContextLoss] GLint getFragDataLocation(WebGLProgram? program, DOMString name);