Bug 1301671 - Roll back non-nullable check for getAttachedShaders in tests.

MozReview-Commit-ID: 7rijDHSi2JW
This commit is contained in:
Jeff Gilbert (:jgilbert) 2016-11-16 19:42:57 -08:00
Родитель e9f8d55cb4
Коммит af3cf0408b
1 изменённых файлов: 2 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -315,8 +315,8 @@ var shaders = gl.getAttachedShaders(standardProgram);
shouldBe('shaders.length', '2');
shouldBeTrue('shaders[0] == standardVert && shaders[1] == standardFrag || shaders[1] == standardVert && shaders[0] == standardFrag');
wtu.glErrorShouldBe(gl, gl.NO_ERROR);
shouldThrow('gl.getAttachedShaders(null)');
wtu.glErrorShouldBe(gl, gl.NO_ERROR);
gl.getAttachedShaders(null);
wtu.glErrorShouldBe(gl, gl.INVALID_VALUE);
shouldThrow('gl.getAttachedShaders(standardVert)');
wtu.glErrorShouldBe(gl, gl.NO_ERROR);