Bug 1298594: P4. Pop the frame when current time is past the end of the current frame. r=jwwang

Most frames start when the previous one stop.

MozReview-Commit-ID: H92Bmiki49Q

--HG--
extra : rebase_source : 071416d9151d5188550d73f0eb5a4c70a5fbd48b
This commit is contained in:
Jean-Yves Avenard 2016-08-29 15:46:56 +10:00
Родитель 9e433b8a83
Коммит b3537bb63d
1 изменённых файлов: 1 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -399,7 +399,7 @@ VideoSink::UpdateRenderedVideoFrames()
// Skip frames up to the playback position.
int64_t lastDisplayedFrameEndTime = 0;
while (VideoQueue().GetSize() > mMinVideoQueueSize &&
clockTime > VideoQueue().PeekFront()->GetEndTime()) {
clockTime >= VideoQueue().PeekFront()->GetEndTime()) {
RefPtr<MediaData> frame = VideoQueue().PopFront();
if (frame->As<VideoData>()->mSentToCompositor) {
lastDisplayedFrameEndTime = frame->GetEndTime();