Bug 1314884. Part 3 - remove the call to |mPendingSeek.RejectIfExists(__func__)| from DormantState::HandleSeek() since it will be rejected in Exit() before transitioning to SEEKING. r=kaku

MozReview-Commit-ID: A5HE03q87Ey

--HG--
extra : rebase_source : 6ef593f21d40f3ba6bef5e69d925d9d141548afe
extra : source : eadfd6cc3f0b2370bd85bff0d7019d41f6006f2b
This commit is contained in:
JW Wang 2016-11-03 15:15:13 +08:00
Родитель 05d2b9b904
Коммит b888d766cb
1 изменённых файлов: 0 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -1281,7 +1281,6 @@ MediaDecoderStateMachine::
DormantState::HandleSeek(SeekTarget aTarget)
{
// Exit dormant when the user wants to seek.
mPendingSeek.RejectIfExists(__func__);
SeekJob seekJob;
seekJob.mTarget = aTarget;
return SetState<SeekingState>(Move(seekJob));