Bug 1502207 Part 3 - Use new atomic access API in internal record/replay logic, r=froydnj.

--HG--
extra : rebase_source : f70e5def2b2cb96faf8d18d32cb86b898e894550
This commit is contained in:
Brian Hackett 2018-10-25 11:42:38 -10:00
Родитель bae5179cfb
Коммит b951ae43fd
3 изменённых файлов: 3 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -29,7 +29,7 @@ RegisterCallbackData(void* aData)
return;
}
AutoOrderedAtomicAccess at;
AutoOrderedAtomicAccess at(&gCallbackData);
StaticMutexAutoLock lock(gCallbackMutex);
if (!gCallbackData) {
gCallbackData = new ValueIndex();

Просмотреть файл

@ -385,7 +385,7 @@ RecordReplayInterface_InternalRegisterThing(void* aThing)
return;
}
AutoOrderedAtomicAccess at;
AutoOrderedAtomicAccess at(&gGenericThings);
StaticMutexAutoLock lock(gGenericThingsMutex);
if (!gGenericThings) {
gGenericThings = new ValueIndex();

Просмотреть файл

@ -69,7 +69,7 @@ RecordReplayInterface_RegisterTrigger(void* aObj, const std::function<void()>& a
size_t id;
{
AutoOrderedAtomicAccess order;
AutoOrderedAtomicAccess order(gTriggers);
StaticMutexAutoLock lock(gTriggersMutex);
TriggerInfoMap::iterator iter = gTriggerInfoMap->find(aObj);