Bug 1364691 - don't use walk_convex_edges in Skia path rendering unless edge count is at least 2. r=mchang

MozReview-Commit-ID: 8lN0tpqZIEh
This commit is contained in:
Lee Salzman 2017-05-26 12:59:29 -04:00
Родитель cf309d5907
Коммит c3de804e39
2 изменённых файлов: 2 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -1682,7 +1682,7 @@ static SK_ALWAYS_INLINE void aaa_fill_path(const SkPath& path, const SkIRect& cl
rightBound = SkTMin(rightBound, SkIntToFixed(ir.fRight));
}
if (!path.isInverseFillType() && path.isConvex()) {
if (!path.isInverseFillType() && path.isConvex() && count >= 2) {
SkASSERT(count >= 2); // convex walker does not handle missing right edges
aaa_walk_convex_edges(&headEdge, blitter, start_y, stop_y,
leftBound, rightBound, isUsingMask);

Просмотреть файл

@ -467,7 +467,7 @@ void sk_fill_path(const SkPath& path, const SkIRect& clipRect, SkBlitter* blitte
proc = PrePostInverseBlitterProc;
}
if (path.isConvex() && (nullptr == proc)) {
if (path.isConvex() && (nullptr == proc) && count >= 2) {
SkASSERT(count >= 2); // convex walker does not handle missing right edges
walk_convex_edges(&headEdge, path.getFillType(), blitter, start_y, stop_y, nullptr);
} else {