зеркало из https://github.com/mozilla/gecko-dev.git
Bug 1325995 - Disallow backslash in WebGL 1. - r=daoshengmu
MozReview-Commit-ID: IrBZYnPVLU
This commit is contained in:
Родитель
2083c22652
Коммит
c66c9fccda
|
@ -176,10 +176,18 @@ ValidateGLSLPreprocString(WebGLContext* webgl, const char* funcName,
|
|||
{
|
||||
for (size_t i = 0; i < string.Length(); ++i) {
|
||||
const auto& cur = string[i];
|
||||
|
||||
if (!IsValidGLSLPreprocChar(cur)) {
|
||||
webgl->ErrorInvalidValue("%s: String contains the illegal character 0x%x.",
|
||||
funcName, cur);
|
||||
return false;
|
||||
webgl->ErrorInvalidValue("%s: String contains the illegal character 0x%x.",
|
||||
funcName, cur);
|
||||
return false;
|
||||
}
|
||||
|
||||
if (cur == '\\' && !webgl->IsWebGL2()) {
|
||||
// Todo: Backslash is technically still invalid in WebGLSL 1 under even under
|
||||
// WebGL 2.
|
||||
webgl->ErrorInvalidValue("%s: Backslash is not valid in WebGL 1.", funcName);
|
||||
return false;
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче