Bug 522060 - OOM caused by too much memory used in the tile cache. r=mfinkle

This commit is contained in:
Doug Turner 2009-10-13 13:54:51 -07:00
Родитель ceb1d35825
Коммит c7462d75a0
1 изменённых файлов: 1 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -98,7 +98,7 @@ const kTileWidth = Math.pow(2, kTileExponentWidth); // 2^9 = 512
const kTileHeight = Math.pow(2, kTileExponentHeight); // 2^9 = 512 const kTileHeight = Math.pow(2, kTileExponentHeight); // 2^9 = 512
const kTileCrawlTimeCap = 100; // millis const kTileCrawlTimeCap = 100; // millis
const kTileCrawlComeAgain = 0; // millis const kTileCrawlComeAgain = 0; // millis
const kInitialCacheCapacity = 200; const kInitialCacheCapacity = 15;
/** /**