Bug 1241042 - remove the original implementation. r=jgilbert

This commit is contained in:
JerryShih 2016-07-18 20:19:04 +08:00
Родитель b44cfb7256
Коммит c801d201b6
6 изменённых файлов: 0 добавлений и 49 удалений

Просмотреть файл

@ -1193,17 +1193,6 @@ WebGLProgram::LinkAndUpdate()
MOZ_RELEASE_ASSERT(mMostRecentLinkInfo, "GFX: most recent link info not set.");
}
bool
WebGLProgram::FindActiveOutputMappedNameByUserName(const nsACString& userName,
nsCString* const out_mappedName) const
{
if (mFragShader->FindActiveOutputMappedNameByUserName(userName, out_mappedName)) {
return true;
}
return false;
}
bool
WebGLProgram::FindAttribUserNameByMappedName(const nsACString& mappedName,
nsDependentCString* const out_userName) const

Просмотреть файл

@ -160,8 +160,6 @@ public:
////////////////
bool FindActiveOutputMappedNameByUserName(const nsACString& userName,
nsCString* const out_mappedName) const;
bool FindAttribUserNameByMappedName(const nsACString& mappedName,
nsDependentCString* const out_userName) const;
bool FindVaryingByMappedName(const nsACString& mappedName,

Просмотреть файл

@ -329,22 +329,6 @@ WebGLShader::BindAttribLocation(GLuint prog, const nsCString& userName,
mContext->gl->fBindAttribLocation(prog, index, mappedNameStr->c_str());
}
bool
WebGLShader::FindActiveOutputMappedNameByUserName(const nsACString& userName,
nsCString* const out_mappedName) const
{
if (!mValidator)
return false;
const std::string userNameStr(userName.BeginReading());
const std::string* mappedNameStr;
if (!mValidator->FindActiveOutputMappedNameByUserName(userNameStr, &mappedNameStr))
return false;
*out_mappedName = mappedNameStr->c_str();
return true;
}
bool
WebGLShader::FindAttribUserNameByMappedName(const nsACString& mappedName,
nsDependentCString* const out_userName) const

Просмотреть файл

@ -52,8 +52,6 @@ public:
size_t CalcNumSamplerUniforms() const;
size_t NumAttributes() const;
void BindAttribLocation(GLuint prog, const nsCString& userName, GLuint index) const;
bool FindActiveOutputMappedNameByUserName(const nsACString& userName,
nsCString* const out_mappedName) const;
bool FindAttribUserNameByMappedName(const nsACString& mappedName,
nsDependentCString* const out_userName) const;
bool FindVaryingByMappedName(const nsACString& mappedName,

Просмотреть файл

@ -399,21 +399,6 @@ ShaderValidator::FindAttribUserNameByMappedName(const std::string& mappedName,
return false;
}
bool
ShaderValidator::FindActiveOutputMappedNameByUserName(const std::string& userName,
const std::string** const out_mappedName) const
{
const std::vector<sh::OutputVariable>& varibles = *ShGetOutputVariables(mHandle);
for (auto itr = varibles.begin(); itr != varibles.end(); ++itr) {
if (itr->name == userName) {
*out_mappedName = &(itr->mappedName);
return true;
}
}
return false;
}
bool
ShaderValidator::FindAttribMappedNameByUserName(const std::string& userName,
const std::string** const out_mappedName) const

Просмотреть файл

@ -48,9 +48,6 @@ public:
bool FindAttribUserNameByMappedName(const std::string& mappedName,
const std::string** const out_userName) const;
bool FindActiveOutputMappedNameByUserName(const std::string& userName,
const std::string** const out_mappedName) const;
bool FindAttribMappedNameByUserName(const std::string& userName,
const std::string** const out_mappedName) const;