Bug 1437780 - Wasm baseline, remove platform dependencies. r=bbouvier

--HG--
extra : rebase_source : ae3bb9496ec7416c82476a01cdb7ee44e13ffa52
This commit is contained in:
Lars T Hansen 2018-02-13 08:00:38 +01:00
Родитель 550eff6c6d
Коммит ce772f6238
1 изменённых файлов: 6 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -3750,12 +3750,13 @@ class BaseCompiler final : public BaseCompilerInterface
if (!ool)
return false;
bool isSaturating = flags & TRUNC_SATURATING;
if (flags & TRUNC_UNSIGNED)
if (flags & TRUNC_UNSIGNED) {
masm.wasmTruncateFloat32ToUInt64(src, dest, isSaturating, ool->entry(),
ool->rejoin(), temp);
else
} else {
masm.wasmTruncateFloat32ToInt64(src, dest, isSaturating, ool->entry(),
ool->rejoin(), temp);
}
return true;
}
@ -3768,12 +3769,13 @@ class BaseCompiler final : public BaseCompilerInterface
if (!ool)
return false;
bool isSaturating = flags & TRUNC_SATURATING;
if (flags & TRUNC_UNSIGNED)
if (flags & TRUNC_UNSIGNED) {
masm.wasmTruncateDoubleToUInt64(src, dest, isSaturating, ool->entry(),
ool->rejoin(), temp);
else
} else {
masm.wasmTruncateDoubleToInt64(src, dest, isSaturating, ool->entry(),
ool->rejoin(), temp);
}
return true;
}
#endif // RABALDR_FLOAT_TO_I64_CALLOUT