Bug 523528 - Handle compositing frame initialization failure properly. r=jrmuizel

--HG--
extra : rebase_source : dc7fe8226424e5a0622bd97fadcbbd6124d4a1f6
This commit is contained in:
Joe Drew 2009-11-18 18:20:27 -05:00
Родитель 00f9db529f
Коммит d52fdaf48d
1 изменённых файлов: 8 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -1583,7 +1583,10 @@ nsresult imgContainer::DoComposite(imgFrame** aFrameToUse,
}
nsresult rv = mAnim->compositingFrame->Init(0, 0, mSize.width, mSize.height,
gfxASurface::ImageFormatARGB32);
NS_ENSURE_SUCCESS(rv, rv);
if (NS_FAILED(rv)) {
mAnim->compositingFrame = nsnull;
return rv;
}
needToBlankComposite = PR_TRUE;
} else if (aNextFrameIndex == 1) {
// When we are looping the compositing frame needs to be cleared.
@ -1687,7 +1690,10 @@ nsresult imgContainer::DoComposite(imgFrame** aFrameToUse,
}
nsresult rv = mAnim->compositingPrevFrame->Init(0, 0, mSize.width, mSize.height,
gfxASurface::ImageFormatARGB32);
NS_ENSURE_SUCCESS(rv, rv);
if (NS_FAILED(rv)) {
mAnim->compositingPrevFrame = nsnull;
return rv;
}
}
CopyFrameImage(mAnim->compositingFrame, mAnim->compositingPrevFrame);