Bug 1345849 - Part 2: Remove unused Triangle::width and height r=jrmuizel

MozReview-Commit-ID: QfOaZcv2uu

--HG--
extra : rebase_source : 12d1f458156e62aab56834d83e1951db3554f43a
This commit is contained in:
Miko Mynttinen 2017-03-27 16:22:35 -04:00
Родитель 9f15e545a5
Коммит d5c1995700
2 изменённых файлов: 0 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -22,7 +22,6 @@ template<class Units, class F = Float>
struct TriangleTyped
{
PointTyped<Units, F> p1, p2, p3;
F width, height;
TriangleTyped()
: p1(), p2(), p3() {}

Просмотреть файл

@ -302,8 +302,6 @@ GenerateTexturedTriangles(const gfx::Polygon& aPolygon,
// Since the texture was created for non-split geometry, we need to
// update the texture coordinates to account for the split.
gfx::TexturedTriangle t(triangle);
t.width = rect.width;
t.height = rect.height;
UpdateTextureCoordinates(t, rect, intersection, texRect);
texturedTriangles.AppendElement(Move(t));
}