зеркало из https://github.com/mozilla/gecko-dev.git
Bug 1241702 - Allow unsized DEPTH_STENCIL for RBs in WebGL 2. - r=kamidphish
This commit is contained in:
Родитель
f667c4848f
Коммит
df5d401330
|
@ -822,6 +822,9 @@ FormatUsageAuthority::CreateForWebGL2(gl::GLContext* gl)
|
|||
if (!AddUnsizedFormats(ptr, gl))
|
||||
return nullptr;
|
||||
|
||||
ptr->AllowRBFormat(LOCAL_GL_DEPTH_STENCIL,
|
||||
ptr->GetUsage(EffectiveFormat::DEPTH24_STENCIL8));
|
||||
|
||||
if (gfxPrefs::WebGL2CompatMode()) {
|
||||
AddSimpleUnsized(ptr, LOCAL_GL_RGBA, LOCAL_GL_FLOAT, EffectiveFormat::RGBA32F);
|
||||
AddSimpleUnsized(ptr, LOCAL_GL_RGB , LOCAL_GL_FLOAT, EffectiveFormat::RGB32F );
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче