зеркало из https://github.com/mozilla/gecko-dev.git
Bug 1008573 - Simplify D3D10 invalid region before we clear the surface. r=Bas
This commit is contained in:
Родитель
3f93856e12
Коммит
e00ee174fb
|
@ -404,6 +404,8 @@ ThebesLayerD3D10::DrawRegion(nsIntRegion &aRegion, SurfaceMode aMode)
|
|||
return;
|
||||
}
|
||||
|
||||
aRegion.SimplifyOutwardByArea(100 * 100);
|
||||
|
||||
nsRefPtr<gfxASurface> destinationSurface;
|
||||
|
||||
if (aMode == SurfaceMode::SURFACE_COMPONENT_ALPHA) {
|
||||
|
@ -412,8 +414,6 @@ ThebesLayerD3D10::DrawRegion(nsIntRegion &aRegion, SurfaceMode aMode)
|
|||
destinationSurface = mD2DSurface;
|
||||
}
|
||||
|
||||
aRegion.SimplifyOutwardByArea(100 * 100);
|
||||
|
||||
MOZ_ASSERT(mDrawTarget);
|
||||
nsRefPtr<gfxContext> context = new gfxContext(mDrawTarget);
|
||||
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче