Bug 1373229: P2. Disable DXVA HW decoder if ID3D10Multithread not supported. r=jya

MozReview-Commit-ID: OMFltNZaYe

--HG--
extra : rebase_source : 35b3dc14296c1630f9cebe000609b3e6e99e30f4
This commit is contained in:
Jean-Yves Avenard 2017-06-21 14:40:12 +02:00
Родитель 3f9301d589
Коммит e139a2d44e
1 изменённых файлов: 5 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -759,6 +759,11 @@ D3D11DXVA2Manager::InitInternal(layers::KnowsCompositor* aKnowsCompositor,
}
}
RefPtr<ID3D10Multithread> mt;
hr = mDevice->QueryInterface((ID3D10Multithread**)getter_AddRefs(mt));
NS_ENSURE_TRUE(SUCCEEDED(hr) && mt, hr);
mt->SetMultithreadProtected(TRUE);
mDevice->GetImmediateContext(getter_AddRefs(mContext));
hr = wmf::MFCreateDXGIDeviceManager(&mDeviceManagerToken,