r=mkaply, sr=blizzard
Take into account WarpCenter when determining AvailRect
This commit is contained in:
mkaply%us.ibm.com 2001-03-26 23:51:26 +00:00
Родитель 0a4abcbfa4
Коммит e3534f9084
1 изменённых файлов: 10 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -23,10 +23,6 @@
#include "nsScreenOS2.h"
#include "nsGfxDefs.h"
#define INCL_PM
#include <os2.h>
nsScreenOS2 :: nsScreenOS2 ( )
{
NS_INIT_REFCNT();
@ -75,6 +71,16 @@ nsScreenOS2 :: GetAvailRect(PRInt32 *outLeft, PRInt32 *outTop, PRInt32 *outWidth
*outWidth = ::WinQuerySysValue( HWND_DESKTOP, SV_CXFULLSCREEN );
*outHeight = ::WinQuerySysValue( HWND_DESKTOP, SV_CYFULLSCREEN );
HWND hwndWarpCenter = WinWindowFromID( HWND_DESKTOP, 0x555 );
if (hwndWarpCenter) {
SWP swp;
WinQueryWindowPos( hwndWarpCenter, &swp );
if (swp.y != 0) {
/* WarpCenter at top */
*outTop += swp.cy;
} /* endif */
} /* endif */
return NS_OK;
} // GetAvailRect