Bug 976877 - Don't simplify invalidation regions since it leads to poor results. r=roc

This commit is contained in:
Matt Woodrow 2014-03-01 08:49:05 +13:00
Родитель b4c2e1463e
Коммит e38c52eda7
4 изменённых файлов: 0 добавлений и 5 удалений

Просмотреть файл

@ -59,14 +59,12 @@ AddTransformedRegion(nsIntRegion& aDest, const nsIntRegion& aSource, const gfx3D
while ((r = iter.Next())) {
aDest.Or(aDest, TransformRect(*r, aTransform));
}
aDest.SimplifyOutward(4);
}
static void
AddRegion(nsIntRegion& aDest, const nsIntRegion& aSource)
{
aDest.Or(aDest, aSource);
aDest.SimplifyOutward(4);
}
static nsIntRegion

Просмотреть файл

@ -53,7 +53,6 @@ public:
NS_ASSERTION(BasicManager()->InConstruction(),
"Can only set properties in construction phase");
mInvalidRegion.Or(mInvalidRegion, aRegion);
mInvalidRegion.SimplifyOutward(10);
mValidRegion.Sub(mValidRegion, mInvalidRegion);
}

Просмотреть файл

@ -60,7 +60,6 @@ public:
NS_ASSERTION(ClientManager()->InConstruction(),
"Can only set properties in construction phase");
mInvalidRegion.Or(mInvalidRegion, aRegion);
mInvalidRegion.SimplifyOutward(10);
mValidRegion.Sub(mValidRegion, mInvalidRegion);
}

Просмотреть файл

@ -52,7 +52,6 @@ void
ThebesLayerD3D9::InvalidateRegion(const nsIntRegion &aRegion)
{
mInvalidRegion.Or(mInvalidRegion, aRegion);
mInvalidRegion.SimplifyOutward(10);
mValidRegion.Sub(mValidRegion, mInvalidRegion);
}