Bug 983000 - Call requestSockets only after successfully establishing a connection. r=mcmanus

This commit is contained in:
Valentin Gosu 2014-03-13 13:08:04 +01:00
Родитель 301f982c21
Коммит e77f94f5e6
1 изменённых файлов: 21 добавлений и 17 удалений

Просмотреть файл

@ -22,6 +22,26 @@ function connectionFailed(status) {
return true;
}
function test_sockets() {
do_test_pending();
gDashboard.requestSockets(function(data) {
let index = -1;
for (let i = 0; i < data.sockets.length; i++) {
if (data.sockets[i].host == "127.0.0.1") {
index = i;
break;
}
}
do_check_neq(index, -1);
do_check_eq(data.sockets[index].port, serverSocket.port);
do_check_eq(data.sockets[index].tcp, 1);
serverSocket.close();
do_test_finished();
});
}
function run_test() {
let serverSocket = Components.classes["@mozilla.org/network/server-socket;1"]
.createInstance(Ci.nsIServerSocket);
@ -44,24 +64,8 @@ function run_test() {
do_check_eq(found, true);
do_test_finished();
});
do_test_pending();
gDashboard.requestSockets(function(data) {
let index = -1;
for (let i = 0; i < data.sockets.length; i++) {
if (data.sockets[i].host == "127.0.0.1") {
index = i;
break;
}
}
do_check_neq(index, -1);
do_check_eq(data.sockets[index].port, serverSocket.port);
do_check_eq(data.sockets[index].tcp, 1);
serverSocket.close();
do_test_finished();
test_sockets();
});
do_test_finished();