Bug 909305. Use crisp edge rendering to avoid small rounding differences in image scaling. r=emorley

This commit is contained in:
Timothy Nikkel 2014-01-15 09:21:31 -06:00
Родитель 046eecc111
Коммит ef53e524ae
3 изменённых файлов: 6 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -5,6 +5,7 @@
<style type="text/css">
html, body { height: 100%; }
div { height: 3%; }
img { image-rendering: -moz-crisp-edges; }
</style>
</head>
<body>

Просмотреть файл

@ -5,6 +5,7 @@
<style type="text/css">
html, body { height: 100%; }
div { height: 3%; }
img { image-rendering: -moz-crisp-edges; }
</style>
</head>
<body>

Просмотреть файл

@ -134,10 +134,10 @@ random == 99850-1b.html 99850-1-ref.html # bug 471629
== 144004-1.html 144004-1-ref.html
== 144004-2.html 144004-2-ref.html
!= 144004-3.html 144004-3-ref.html
random-if(true) skip-if(B2G) == 163504-1a.html 163504-1-ref.html # Bug 909305 & bug 919482
random-if(true) skip-if(B2G) == 163504-1b.html 163504-1-ref.html # Bug 909305 & bug 919482
random-if(true) skip-if(B2G) == 163504-2a.html 163504-2-ref.html # Bug 909305
random-if(true) skip-if(B2G) == 163504-2b.html 163504-2-ref.html # Bug 909305
skip-if(B2G) == 163504-1a.html 163504-1-ref.html
skip-if(B2G) == 163504-1b.html 163504-1-ref.html
skip-if(B2G) == 163504-2a.html 163504-2-ref.html
skip-if(B2G) == 163504-2b.html 163504-2-ref.html
== 167496-1.html 167496-1-ref.html
== 169749-1.html 169749-1-ref.html
== 172073-1.html 172073-1-ref.html